Ekstremt brugervenligt
Backoffice softwareplatform
Før vi begyndte at udvikle Flowplan Backoffice, undersøgte vi markedet for platforme der kunne opfylde vores behov. Det fandtes ikke, så vi byggede det fra bunden.
Det betyder for jer at I får adgang til en 100% specialiseret platform, der fungerer præcist som den burde. Platformen er udviklet til jer – sammen med jer.
Backoffice giver jer indblik i alt forbrug, udregner automatisk kapaciteter, serviceintervaller og næste gang I skal ud til en kunde. Det simple overblik giver jer et hurtigt overblik over lokationer der snart skal serviceres, og på den måde kan I planlægge jeres opgaver optimalt.
Vidste du at Flowplan fx kan give jer indblik i gennemløbstider og kaffeforbrug?
Alt den data du kunne ønske dig
Alt den data du kunne ønske dig
Data bliver vigtigere og vigtigere og med vores komplette løsning, hjælper vi jer med at handle ud fra jeres data.
Vi nøjes ikke med kun at give jer indblik i dataene, vi analyserer og visualiserer dem for jer, med komplekse algoritmer, så I får så meget som muligt ud af dem.
I Backoffice kan I få indblik i statistik omkring jeres brugere, udleverede drikke, maskinbrug og meget mere. Derudover kan I også give jeres kunder adgang til den data der måtte være relevant for dem.
Vores algoritmer kan automatisk detektere maskintyper og forbrugsdata, helt ned til fx driktyper eller opvaskeprogrammer. Med indblik i så detaljeret data, kan vi efterfølgende bruge dem til at forudsige det helt rigtige tidspunkt at lave forebyggende service eller filterskift på.
Bruger I allerede et service- eller ERP-system?
Ingen problem!
• Serviceopgaver sendes automatisk direkte ind i jeres system
• Synkronisering af kunder og installationer mellem dit ERP system
og Flowplan Backoffice
• Opret nye kunder og installationer i jeres eksisterende system, og Flowplan følger automatisk med
• Automatisk fakturering igennem jeres ERP
• Nem adgang til forbrugsdata i dit ERP system
Vi integrerer allerede med flere systemer - skal vi også integrere med jeres?
Kontakt os i dag for at komme igang