Marketing og customer success manager | Hvidovre

8. april 2022  |  Fuldtidsstilling

Vil du være med til at digitalisere kaffe- og storkøkkensbranchen?

Vi har i Flowplan udviklet en komplet IoT-løsning, der opsamler forbrugsdata på alt fra industrielle dampovne til ismaskiner til kaffemaskiner.

Alt data behandles i vores softwareplatform med AI og machine learning og bruges til at forudsige behov for service, undgå nedbrud og øge kundetilfredsheden.

Vi er den eneste løsning i verden, der kan give reelt forbrugsdata på alle typer af vandforbrugende kaffemaskiner, og derfor har vi også en kraftig vækst.

Løsningen sikrer, at maskiner serviceres korrekt og skaber på den måde økonomisk gevinst for vores kunder, men i lige så høj grad miljømæssige besparelser i form af længere levetid, mindre spild og mindre kørsel.

Vores løsning er monteret på maskiner overalt i landet, og vi er kun lige startet. Vi er så småt på vej ud over landets grænser, og skal i den forbindelse bruge en skarp person til at udarbejde marketingsmateriale samt sikre at vores kunder løbende får den bedste oplevelse.

Til det mangler vi dig, såfremt du kan sige ja til nedenstående

  • Har du flair for virksomhedskommunikation og marketing?
  • Har du en stærk forretningsforståelse?
  • Er du en sympatisk person, der er god til at lære fra dig?
  • Kan du forstå teknologi og samtidig forklare det, så alle kan være med?
  • Kan du lære fra dig og få alle med – uanset niveau?
  • Har du mod på at være en del af en start-up/scale-up?
  • Taler og skriver du dansk og engelsk flydende?
  • Kan du være med til at udforme marketingmateriale og opbygge et brand?
  • Er du en haj til IT, hjemmeside og online marketing?
  • Er du skarp og har mod på at lære mange nye ting hen ad vejen?
  • Har du en uddannelse i fx kommunikation, marketing eller forretningsudsvikling?

Du kommer i høj grad til selv at bestemme, hvordan din arbejdsdag ser ud, så længe du sammen med os når i mål med opgaverne. Du kommer til at få ansvaret for mange store ting, men da vi er et lille team, er du heller ikke bleg for engang i mellem at hjælpe med alt lige fra ordrehåndtering til at rense kaffemaskinen.

Det er vigtigt for os, at kunderne ser os som professionelle og 100% neutrale. Vi tilbyder en løsning, der optimerer og skaber gennemsigtighed, og derfor arbejder vi også selv efter de værdier.

Dine arbejdsopgaver

  • Marketingsstrategi
  • Online/offline marketing
  • Hjemmesidevedligehold/tekstskrivning
  • Nyhedsbreve/software release-mails
  • Koordinering og planlægning af messedeltagelser
  • Oplære nye kunder i vores system
  • Customer success – opfølgning hos eksisterende kunder
  • Ordrehåndtering

Vi tilbyder

  • Varierende arbejdsdage
  • Nye og flotte kontorer med alt, hvad hjertet begærer af snacks, kaffe osv.
  • Frokost
  • Seriøst god kaffe
  • Mulighed for at være med til at forme Flowplan
  • Egen kontorplads med computer/mac mv.
  • Fast løn

Stadig interesseret?

Så vil vi hjertens gerne høre fra dig!

Vi er en start-up, så du kommer til at være en del af et lille team. Men her er højt til loftet, og alt kan lade sig gøre.

Vi spiser frokost sammen, og vi fejrer de succeser, vi har hen ad vejen. Det betyder også, at du får en masse frihed og muligheder for at gøre tingene, som du synes.

Opstart er maj-juni 2022. Ansøgning + CV sendes til marcus@flowplan.dk

Vil du vide mere, så kontakt CEO Marcus Rosholm på 2870 1218.